fb

Dla kogo jest Akademia Biznesu Lekarza ImageMed?

Akademia Biznesu Lekarza ImageMed jest dla marketerów placówek medycznych, menedżerów, osób obsługujących pacjentów i osób wykonujących zawody medyczne. Jednym zdaniem wszystkich, którzy pracują na sukces gabinetu i kliniki. Zapraszamy na spotkania z ekspertami, którzy wspierają swoją wiedzą medyków i podmioty medyczne w obsłudze i pozyskiwaniu pacjentów.

Kim są wykładowcy Akademii Biznesu Lekarza ImageMed?

Zaproszeni wykładowcy specjalizują się w dostarczaniu usług, wiedzy i urządzeń w obszarach pozamedycznych pracy medyków. Wiemy, że lekarze mają za mało czasu. Za mało czasu na myślenie o wszystkim, czym musi się Trzeba się zająć. Dlatego korzystanie z pomocy innych to mądre działanie świadomych właścicieli i menedżerów.

Praca lekarza to nie tylko leczenie pacjentów. A bycie lekarzem świadczącym usługi dla “prywatnych” pacjentów to również bycie przedsiębiorcą. A bycie lekarzem przedsiębiorcą w Polsce to heroiczny wysiłek.

Na szczęście lekarze i menedżerowie mogą liczyć na pomoc specjalistów, którzy mają wiedzę i doświadczenie z dziedzin pozamedycznych prowadzenia małych i dużych placówek. Priorytetem są pacjenci, ale po pacjentach jest długa lista obowiązków. Umawianie i rejestracja pacjentów, zamawianie materiałów medycznych, wybór oferty zakupu urządzeń, szkolenia specjalistyczne. Zaprosiliśmy specjalistów do naszej Akademii Biznesu Lekarza ImageMed, którzy mogą wskazać rozwiązania, ulepszenia zwiększające zyski, oszczędzające czas i budujące przewagę nad konkurencją.

Omówimy w Akademii:

• sprawne zaopatrzenie w materiały medyczne, 

• spełnienie wymogów prawnych, 

• spełnienie wymogów RODO, 

• funkcjonowanie rejestracji, 

• dobrze zrobiony marketing usług medycznych

• sprawne zarządzanie, 

zabezpieczenie danych medycznych i wiele innych tematów. Będziemy zapraszać osoby, które tworzą innowacyjne rozwiązania dla medycyny (tzw. MedTech).

Informacje organizacyjne Akademii Biznesu Lekarza ImageMed:

• Spotykamy się zazwyczaj w środy o godzinie 21.21

• Wykłady będą odbywały się na żywo a nagrania będą dostępne na naszym kanale YouTube

• Czas trwania wykładu to ok 60 min.

• Liczba wykładów pierwszej edycji: 10

Wykładowcy:

1. Andrzej Piaseczyński, CEO Proassist
2. Katarzyna Książkiewicz, Viceprezes Zarządu w P.H. Lines Sp. z o.o.
3. Magdalena Kędzia, Estetic Med Kędzia
4. Innocenta Dźwierzyńska, Medtransfer
5. Remigiusz Iwan, Rynek obligacji
6. Dr Karol Przystalski, Codete/Medtransfer
7. Bartłomiej Achler, Prawo dla zdrowia
8. Szymon Wiktorowicz, Inspektor Ochrony Danych Osobowych
9. Michał Szulecki, Pozyskiwanie dofinansowań
10. Joanna Piec-Gajewska, Dyrektor ds. CareComm

Program Akademii Biznesu Lekarza ImageMed:

1. 9 grudzień 2020 r. Jak w pełni wykorzystać marketing w placówce medycznej – rejestracja online i zewnętrzna rejestracja telefoniczna.
Ekspert: Andrzej Piaseczyński, CEO Proassist

2. 13 styczeń 2021 r. Niezawodne wsparcie zabiegowca.
Ekspert: Katarzyna Książkiewicz, Viceprezes Zarządu w  P.H. Lines Sp. z o.o.  

3. 3 luty 2021 r. Praca lekarza a marketing
Ekspert: Magdalena Kędzia, Estetic Med Kędzia

4. 16 luty 2021 r. Rewolucja w przesyłaniu wyników badań obrazowych
Expert: Innocenta Dźwierzyńska, Medtransfer

5. 10 marzec 2021 r. Poradnik inwestycyjny dla lekarza
Ekspert: Remigiusz Iwan, Rynek obligacji

6. 24 marzec 2021 r. Sztuczna inteligencja w medycynie
Ekspert: dr Karol Przystalski, Codete/Medtransfer

7. 21 kwiecień 2021 r. Jak prowadzić marketing medyczny zgodnie z prawem?
Ekspert: Bartłomiej Achler, Prawo dla zdrowia

8. 19 maja 2021 r. RODO w gabinecie i placówce
Ekspert: Szymon Wiktorowicz, Inspektor Ochrony Danych Osobowych

9. 2 czerwca 2021 r. Jak pozyskać dofinansowanie na rozwój działalności medycznej?
Ekspert: Michał Szulecki, Pozyskiwanie dofinansowań

10. 23 czerwca 2021 r. Nowość – dezynfekcja światłem LED UVC
Ekspert: Joanna Piec-Gajewska, Dyrektor ds. CareComm

Napisz komentarz

E-BOOKJak pozyskać pacjentów na zabiegi plastyki powiek

Celem tego e-booka jest omówienie sprawdzonego zestawu działań, który wpłynie na pozyskanie nowych pacjentów zainteresowanych zabiegami plastyki powiek.