Nazwa jest tym, co pozwala pacjentom rozróżnić lekarzy i gabinety. Jest jak imię i nazwisko dla człowieka. Jaką nazwę wybrać, aby się wyróżnić na…

Nazwa jest tym, co pozwala pacjentom rozróżnić lekarzy i gabinety. Jest jak imię i nazwisko dla człowieka. Jaką nazwę wybrać, aby się wyróżnić na…
Lekarzy okulistów zainteresowanych krótkowzrocznością ImageMed wraz z Polskim Stowarzyszeniem Soczewek Kontaktowych zaprasza do bezpłatnego udziału w niesamowitym Talk-Show “Let’s talk about Myopia”! Premiera 3 odcinków odbędzie…
Lekarz ma za mało czasu. Za mało czasu na myślenie o wszystkim, czym musi się zająć. Priorytetem są pacjenci, ale po pacjentach jest długa…
Przygotowaliśmy dla was artykuł z prostą instrukcją jak przygotować relację na Facebooka i Instagrama w pięć minut za pomocą darmowego programu Canva. Relacja (tzw.…
Przygotowując materiały do naszych mediów społecznościowych uznaliśmy, że cytat jest świetnym pomysłem na prostą do wykonania relację na Facebooka lub Instagrama. Poniżej nasza subiektywna…
Gdzie szukasz informacji o produktach i usługach? Większość ludzi deklaruje, że firm, usług czy produktów poszukuje w pierwszej kolejności w wyszukiwarce Google. Czy poszukują…
Specjaliści i menedżerowie myślący poważnie o pozyskiwaniu pacjentów i budowaniu wizerunku eksperta wiedzą, że strona internetowa to konieczność. Zwiększenie liczby pacjentów, promowanie działalności, poprawa…
ImageMed miał zaszczyt objąć patronatem Ogólnopolską Konferencję Naukową “Teoretyczne i praktyczne aspekty prawa medycznego: Medycyna Estetyczna”. Mieliśmy przyjemność sponsorować nagrody dla uczestników konkursu. Temat…
Studia medyczne do łatwych nie należą. A realizowane w formie online lub hybrydowej wydają się być bardziej wymagające i czasochłonne. Z tym większym pozytywnym…
Dzielimy się raportami i badaniami zachowań pacjentów i czynników mających wpływ na sukces gabinetu odkrytymi w internecie. Medycyna estetyczna jest obszarem skomercjalizowanym i wysoce…