Podcast
- Home
- Podcast
Podcast
O czym jest podcast Nowy Marketing Medyczny?
Podcast Nowy Marketing Medyczny jest o:
- pozyskiwaniu pacjentów konsultacyjnych i wysokobudżetowych,
- biznesowej stronie pracy medyków,
- narzędziach i metodach rozwoju placówek medycznych,
- sprawdzonych rozwiązaniach i zastosowaniach marketingu medycznego,
- nowych mediach,
- budowaniu i wzmacnianiu marki osobistej lekarza i specjalisty,
- zwiększanie rozpoznawalności specjalistów i placówek.
Podcast
Kto tworzy podcast Nowy Marketing Medyczny?
Nazywam się Paweł Jędrzejewski, jestem konsultantem ds. marketingu medycznego i wspólnie z zespołem imagemed pomagamy pozyskać pacjentów konsultacyjnych i wysokobudżetowych.
- Zwiększamy rozpoznawalność specjalistów i placówek.
- Realizujemy projekty marketingowe.
- Specjalizujemy się w marketingu medycznym.
- Rozwijamy sprzedaż usług medycznych w placówkach medycznych i firmach z branży medycznej.
- Prowadzę program Mój Znajomy Lekarz na Anywhere.pl Platforma Medialna.
Zapraszam do słuchania.
Paweł Jędrzejewski
- Wyzwania marketingowe w sektorze MedTech
- Promocja lekarzy – co jest pewne po zmianach prawa?
- Jak wybrać system medyczny dla zabiegowca?
- Employer branding i rekrutacje medyczne
- Jak lekarz i placówka medyczna może się promować od 1 stycznia 2023 r.
- Klątwa wiedzy w marketingu usług medycznych
- Reguła KLT a pozyskiwanie pacjentów
- Profil specjalisty i placówki medycznej w Google
- Co publikować w mediach społecznościowych placówki medycznej?
- Pozyskiwanie wysokobudżetowych pacjentów z perspektywy pacjenta
- Marketing medyczny po wakacjach
- Turystyka medyczna w Polsce w ocenie eksperta – Anna Białk-Wolf
- Turystyka medyczna w Polsce w ocenie eksperta – Mariusz Arent
- Jak z sukcesem przygotować się do targów medycznych? Rozmowa z Agnieszką Garboś
- Cechy dobrej strony internetowej
- Ulga podatkowa dla lekarzy inwestujących w kamienice
- Czym jest Nowy Marketing Medyczny
- Efekt NOWOŚCI – jak wypromować nowe usługi
- Trójkąt niemożliwości w marketingu medycznym
- Służba zdrowia czy ochrona zdrowia – które określenie jest poprawne?
- Promocja wydarzeń medycznych
- Jak system do zarządzania placówką pomaga pozyskać pacjentów?
- Ile kosztuje marketing medyczny?
- Nowe obszary internetu do zagospodarowania
- Strategia marketingowa placówki medycznej – zwinna czy elastyczna?
- Pasywne i aktywne promowanie usług medycznych
- Nasz nowy projekt – Inwestycje dla Lekarzy
- Jak pozyskać pacjentów na drogie zabiegi?
- Strategia wypromowania wydarzeń i liveów
- Dlaczego warto robić wydarzenia i live’y?
- Czym jest Akademia Biznesu Lekarza ImageMed?
- Jak zwiększać zasięgi na Facebooku i Instagramie?
- Jaki jest największy błąd marketingu właścicieli i zarządów placówek medycznych?
- Dlaczego marketing medyczny ponosi porażki?
- Zakazany marketing medyczny – czego nie publikować w social mediach?
- Strona internetowa lekarza – co może pójść nie tak?
- Jak stworzyć reklamę (podmiotu leczniczego), aby nie była (zakazaną) reklamą?
- Jak pozyskać więcej pacjentów na zabiegi medycyny estetycznej?
- Czy marketing medyczny musi być skomplikowany?
- Korzyści posiadania grupy na Facebooku specjalisty i kliniki
- Jak utrudnić pacjentowi umówienie wizyty?
- Ścieżki zakupowe pacjenta
- Źródła pozyskiwania pacjentów
- Marka osobista zawodów medycznych
- Czym jest marketing usług medycznych?
- Jak dotrzeć do pacjentów?
- Wizerunek w internecie a ilość pacjentów w gabinecie
- Przygotowanie planu działań
- Odkryj miejsca, w których są Twoi pacjenci
- Cel i opis idealnego pacjenta
Digital Strategy
There are many variations of but the majority is simply free suffered.
Quality Services
There are many variations of but the majority is simply free suffered.
Trusted Agency
There are many variations of but the majority is simply free suffered.