Jak pozyskać wysokobudżetowych pacjentów – bez wysokich budżetów reklamowych?
Jak pozyskać wysokobudżetowych pacjentów – bez wysokich budżetów reklamowych?
Zapraszamy na rozmowę z Marcinem Fiedziukiewiczem, CEO kliniki.pl. o tym jak pozyskać wysokobudżetowych pacjentów. Pełen tytuł to Pozyskiwanie wysokobudżetowych pacjentów – bez wysokich budżetów reklamowych? Znamy na to sposób! Czy prywatny rynek usług medycznych w Polsce wszedł w fazę profesjonalizacji? Czy menadżerowie placówek medycznych dojrzeli do wykorzystania nowoczesnych narzędzi do pozyskiwania pacjentów?
Jak pozyskać wysokobudżetowych pacjentów z kliniki.pl
Kliniki.pl to innowacyjna platforma łącząca pacjentów z wielospecjalistycznymi szpitalami, prywatnymi klinikami, gabinetami lekarskimi oraz ośrodkami rehabilitacji. Obecnie portal kliniki.pl odwiedza ponad 1 mln użytkowników miesięcznie, a konsultanci odbierają lub przekierowują w ciągu miesiąca ponad 70 000 połączeń od pacjentów. Wartość wizyt, które umawia dla placówek każdego roku przekracza 100 mln złotych.
Klinik.pl oferuje swoim klientom także wiele dodatkowych korzyści, jak np. najbardziej wiarygodny system oceniania placówek medycznych na polskim rynku – Kliniki.pl Rating Index czy Zdrowe Ratki 0% – jedyny taki produkt na polskim rynku medycznym dający możliwość finansowania usług medycznych w ramach prawdziwych rat 0%.
O czym porozmawiamy?
Zapytam Marcina jak pracuje zespół kliniki.pl dla swoich klientów, jaką strategię działań promocyjnych wybrał dla portalu i jakie mają plany rozwoju. Kim jest pacjent wysokobudżetowy, jak chce być obsługiwany i na czym mu zależy. Czy w Polsce jest przestrzeń do rozwoju rynku prywatnych usług medycznych?
Mamy ten sam profil klienta – placówka medyczna wykonującą zabiegi komercyjne, zatem wspólnych wątków, wymiany przemyśleń i doświadczeń nie zabraknie.
EKSPERT:
Marcin Fiedziukiewicz, CEO w Grupa Kliniki.pl SA
Od wielu lat zajmuje się budowaniem biznesów w świecie Internetu. Znawca marketingu internetowego, e-commerce oraz zarządzania.
Z wykształcenia niedoszły doktor socjologii. Ekspert PARP oraz członek Rady Ekspertów Ośrodka Dialogu i Rozwoju Think Tank. Z zamiłowania kucharz i autor bloga PrymitywnaKuchnia.pl.
PROWADZĄCY:
Paweł Jędrzejewski, konsultant ds marketingu usług medycznych, Dyrektor marketingu i sprzedaży w ImageMed. Autor podcastu Nowy Marketing Medyczny.
Informacje organizacyjne:
– udział bezpłatny
– wymgana rejestracja
– termin: 9 marca 2022 roku
– godzina: 21.21
– czas trwania: 1.01 h
Link do rejestracji: https://webinar.imagemed.pl/abli-s3
Link do wydarzenia na Linkedinie
Zapraszam!
Paweł Jędrzejewski
Konsultant ds. marketingu usług medycznych Imagemed
Gdzie znajdziesz więcej wiedzy, przykładów i gotowych rozwiązań?
Napisz do nas, gdy:
Chcesz pozyskiwać więcej pacjentów, w tym wysokobudżetowych?
Chcesz budować markę osobistą lekarza?