Networking w branży medycznej
Networking w branży medycznej
Czy networking w branży medycznej – jest potrzebny? Na to i wiele innych pytań odpowie Artur Sójka, Prezes Bizes Klub Polska i ekspert networkingu, w rozmowie z Pawłem Jędrzejewskim 30 marca o godzinie 18.00.
Czym jest networking?
Networking to proces wymiany informacji, zasobów, wzajemnego poparcia i możliwości, prowadzony dzięki korzystnej sieci wzajemnych kontaktów.*
Media społecznościowe oparte są o idee networkingu, czyli budowania sieci kontaktów i relacji społecznych w internecie. W Polsce pojęcie natworkingu kojarzy się najczęściej z organizacjami, które zajmują się networkigiem biznesowym. Celem networkingu biznesowego jest wzajemne i efektywne rozwijanie sieci kontaktów z innymi przedsiębiorcami. Spotkania członków organizacji odbywają się w przyjaznej atmosferze współpracy.
Networking w branży medycznej
Czy nawiązywanie relacji, znajdowanie kontaktów z właściwymi osobami jest potrzebne w branży medycznej? Pandemia zmieniła dotychczasowe sposoby nawiązywania kontaktów i budowania relacji z klientami i partnerami. Jednym z istotnych punktów rozwoju sieci kontaktów były wydarzenia branżowe – targi, konferencje, kongresy. Kilka ostanich wydarzeń w Polsce i na świecie ukazało, że frekwencja nie dopisuje. Jak temyu zaradzić? Może odpowiedzia jest zorganizowany networking podczas wydarzeń w specjalnych strefach.
Networking w branży medycznej może połaczyć wiele rozproszonych i na pierwszy rzut oka niezwiązanych z sobą biznesów. Zarówno w prowadzeniu agencji marketingu medycznego i każdej innej działalności biznesowej obsługującej branże medyczną wzajemna współpraca może przynieść obopólne korzyści.
Zapraszamy na rozmowę w środę 30 marca o godzinie 18.00
EKSPERT: Artur Sójka
Praktyk i trener z zakresu sprzedaży, ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży relacyjnej i rekomendacji (przez networking off-line i on-line, czyli social selling).
Z sukcesami prowadzi swój profil na portalu LinkedIn i uczy innych jak to robić. Stawia na praktyczny aspekt działalności w tym kanale komunikacji.
W ostatnim czasie uczył korzystania z metod socialsellingowych m.in. społeczność rynku nieruchomości skupioną wokół Real Estate Talks, niemal 100 kursantów Szkoły Przywództwa Instytutu Wolności, a także mniejsze firmy oraz licznych klientów indywidualnych: małych przedsiębiorców i managerów większych organizacji.
Facebook: https://www.facebook.com/events/1088325675061901
Linkedin: https://www.linkedin.com/video/event/urn:li:ugcPost:6905605150447390720/
*https://pl.wikipedia.org/wiki/Networking_(biznes)
Gdzie znajdziesz więcej wiedzy, przykładów i gotowych rozwiązań?
Napisz do nas, gdy:
Chcesz pozyskiwać więcej pacjentów, w tym wysokobudżetowych?
Chcesz budować markę osobistą lekarza?