Podcast Nowy Marketing Medyczny ma już 11 odcinków i stałe, choć nieliczne grono słuchaczy. Dzięki wsparciu zespołu ImageMed poprawiamy jakość nagrań i dobór tematów. Dziękuję za wsparcie dobrym słowem i informacje zwrotne od słuchaczy.

Tematy, które się wyklarowały i które sukcesywnie będę omawiał to:

  • pozyskiwanie pacjentów – dla specjalistów i klinik wykonujących zabiegi i usługi, za które pacjent płaci jednorazowo od 500 zł do 20000 zł
  • medyczna strona internetowa jako stolica marketingu medycznego specjalisty i kliniki – budowa, funkcjonowanie i pozycjonowanie
  • grupy na Facebooku – przyszłe główne miejsce kontaktu z pacjentami
  • marka osobista lekarza i specjalisty
  • treści do publikacji – jakie formy wybrać, jak znależć czas na przygotowanie.

Wybrałem nazwę podcastu po rozmowach z klientami i obserwacjach rynku. Największy wpływ na obecny marketing usług medycznych ma zaakceptowanie przez środowisko medyczne narzędzi online. Pandemia przyspieszyła proces digitalizacji obsługi pacjenta, oferowanych usług i komunikowania się z pacjentami.

„Nowy” oznacza dla mnie online marketing medyczny. Również taki, który obejmuje media społecznościowe i otwarcie na wideo komunikację. Zmieniły się nasze nawyki i możliwości kontaktowania ze sobą. Mamy e-recepty, e-zwolnienia i e-zdrowie, które ułatwiają nasze zabiegane życie.

Dla osób, które wolą inna formę przekazywania wiedzy niż nagranie głosowe – publikujemy artykuły na blogu opisujące tą samą treść. Jeżeli lubisz YouTuba to właśnie zaaktualizowaliśmy listę odcinków i cały podcast jest dostępny. Być może w przyszłości pokuszę się o nagrywanie podcastu z wersją wideo. Co jest bardzo wymagajace zarówno dla mnie jak i dla zespołu, który musi zaaranżować przestrzeń.

Gdzie można posłuchać?

Podcast dostępny jest na większości znanych nam platformach podcastowych. Poczynając od SpotifyApple Podcasts po Breaker. Moim założeniem jest podawanie wiedzy w sposób konkretny z minimum teorii do zrozumienia omawianego zagadnienia. Celuję w odcinki między 10 a 20 minut, aby nie przynudzać i nie opowiadać o pogodzie i o sobie.

Jeżeli sa tematy, które chciałbyś, abym omówił – pisz śmiało na paweljedrzejewski@imagemed.pl. Dołoże starań, aby przygotować odcinek jak najlepiej.

Do usłyszenia!

Paweł Jędrzejewski