Robot głosowy w rejestracji placówki medycznej – czy pacjenci go polubią?
Robot głosowy w rejestracji placówki medycznej – czy pacjenci go polubią?
W Polsce są placówki, które korzystają z Voicebotów, czyli z programów komuterowych porozumiewających się z pacjentami za pomocą głosu, nazywanych robotami głosowymi. Jednym z producentów oprogramowania jest polska firma Wandlee. W ramach Akademii ImageMed ABLI porozmawiamy z CEO Wandlee Igorem Sawczukiem o tym, jaką pracę wykonuje robot głosowy w rejestracji placówki medycznej.
Robot głosowy w rejestracji placówki medycznej i żmudna praca telefonistki
Roboty głosowe automatyzują rozmowy telefoniczne z pacjentami. Pomagają rozwiązać problem no-shows, czyli nieodwołanych wizyt przez pacjentów, uwalniając personel rejestracji od żmudnej pracy telefonicznej.
Przyśpieszają proces umawiania pacjentów poprzez automatyzyzację telefonicznej rejestracji wizyt.
Robot głosowy Wandlee realizuje również żmudny proces przeprowadzania ankiet satysfakcji oraz obdzwaniania wybranych grupy pacjentów z propozycją dedykowanych usług.
W środę 9 lutego o godzinie 21.21 ekspert technologii voicebotów Igor Sawczuk odpowie na pytania związane z robotami głosowymi w rejestracji placówki medycznej. Voiceboty są jednym ze sposobów usprawniania pracy placówek medycznych. Rola rejestracji jako miejsca i pracowników jako zespołu jest istotna pod względem efektywności obsługi pacjentów i tworzenia pozytywnego wizerunku wśród pacjentów.
Ścieżki zakupowe pacjentów mają kilka punktów styku z rejestracją i kilkadziesiąt z placówką medyczną. Pacjenci mogą zadzwonić, odwiedzić stronę internetową placówki, wysłać maila, wypełnić formularz kontaktowy lub wysłać wiadomość poprzez media społecznościowe. Wybierają taką formę kontaktu, która jest dla nich wygodna i budzi pozytywne emocje. W każdym z punktów styku oczekują na szybki kontakt z rejestracją, a nie zawsze pracownicy mają czas śledzić wszystkie kanały komunikacji na bieżąco i obsługiwać pacjentów w placówce.
Menedżerowie i właściciele mają świadomość istnienia „wąskiego lejka” rejestracji. Dlatego poszukują możliwych do wdrożenia rozwiązań, które to poszerzą lejek rejestracji i wpłyną na zadowolenie pacjentów z obsługi. W ramach Akademii ImageMed ABLI przybliżymy rozwiązanie, jakim są roboty głosowe.
EKSPERT:
Igor Sawczuk jest CEO i współwłaścicielem Wandlee, ekspertem i promotorem praktycznych zastosowań sztucznej inteligencji, prelegent na branżowych konferencjach, od wielu lat związany z branżą medyczną prywatnie, jak i zawodowo. Wyróżniony na prestiżowych konkursach technicznych (hackatonach) m.in. MIT.hack 2013 w Bostonie/USA.
PROWADZĄCY:
Paweł Jędrzejewski, konsultant ds marketingu usług medycznych, Dyrektor marketingu i sprzedaży w ImageMed. Autor podcastu Nowy Marketing Medyczny.
Informacje organizacyjne:
– udział bezpłatny
– wymgana rejestracja
– termin: 9 lutego 2022 roku
– godzina: 21.21
– czas trwania: 1.01 h
LInk do rejestracji: https://webinar.imagemed.pl/abli-s3
Gdzie znajdziesz więcej wiedzy, przykładów i gotowych rozwiązań?
Napisz do nas, gdy:
Chcesz pozyskiwać więcej pacjentów, w tym wysokobudżetowych?
Chcesz budować markę osobistą lekarza?