Szkolenie – Marketing medyczny – jak robić to skutecznie i zgodnie z prawem
Szkolenie - Marketing medyczny - jak robić to skutecznie i zgodnie z prawem organizujemy wspólnie z Bartłomiejem Achlerem, adwokatem specjalizującym się w obsłudze prawnej podmiotów medycznych. W naszym imieniu doświadczeniem z realizacji różnych działań marketingu medycznego podzieli się Paweł Jędrzejewski, konsultant marketingu medycznego Imagemed.
Program szkolenia
- Pojęcie reklamy.
- Reklama w aktach prawnych.
- Reklama a nieuczciwa konkurencja.
- Kodeks Etyki Lekarskiej a reklama.
- Obowiązki i ograniczenia prawne w marketingu medycznym.
- SEO, Google Ads, Facebook Ads I inne formy Promocji internetowej.
- Błędy w marketingu medycznym.
- Legalne i skuteczne praktyki w marketingu medycznym.
Do kogo kierowane jest szkolenie?
- Lekarzy prowadzących własne praktyki zawodowe.
- Pracowników podmiotów leczniczych.
- Lekarzy chcących zbudować własną markę osobistą.
- Osób prowadzących media społecznościowe i odpowiedzialne za marketing w placówkach medycznych.
Prowadzący szkolenie
Bartłomiej Achler, adwokat
Od 2009 roku świadczy usługi prawne na rzecz podmiotów wykonujących działalność leczniczą osób wykonujących zawody medyczne. Posiada wieloletnie doświadczenie w obsłudze prawnej publicznych i prywatnych podmiotów leczniczych.
Jest założycielem i właścicielem kancelarii ACHLER – kancelarii prawnej specjalizującej się w obsłudze prawnej podmiotów z branży medycznej. Specjalizuje się w doradztwie z zakresu prawa medycznego oraz szeroko rozumianego prawa gospodarczego. Występuje jako pełnomocnik w sprawach dotyczących prawnych aspektów działalności leczniczej, jak również w cywilnych oraz karnych postępowaniach z zakresu prawa medycznego.
Prowadzi szkolenia dla podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz dla samorządów zawodów medycznych.
Jest autorem bloga prawodlazdrowia.pl. oraz pierwszego w Polsce podcastu o prawie dla branży medycznej „Prawo dla zdrowia”.
Współpracuje z licznymi portalami branżowymi, jak m.in. serwiszoz.pl, kontrolemed.pl, prawo.pl.
Paweł Jędrzejewski, konsultant ds. marketingu medycznego Imagemed
Jest specjalistą marketingu usług medycznych, mediów społecznościowych, marketingu cyfrowego i strategii marketingowych.
Współautor e-booka wydanego przez PZWL “Marka osobista lekarza - budowanie i rozwój”.
Autor podcastu Nowy Marketing Medyczny i artykułów na blogu Imagemed.
Prowadzi program Mój Znajomy Lekarz na Anywhere.pl Platforma Medialna.
Doradza lekarzom i zarządom placówek medycznych w tworzeniu strategii marketingowych, realizowaniu działań marketingowych i biznesowych, pozyskiwaniu pacjentów.
Jest konsultantem ds. marketingu medycznego w Imagemed, firmy, która specjalizuje się marketingu usług medycznych i marek osobistych lekarzy.
Łączy i wykorzystuje w swojej pracy wiedzę z psychologii, marketingu i mediów społecznościowych.
Odbył szkolenia z zakresu Marketingu cyfrowego i Strategii i myślenia strategicznego w ICAN Institute. Ukończył Brian Tracy Leadership & Business Academy.
Szkoli z zakresu marketingu medycznego; pozyskiwania pacjentów i budowania marki osobistej lekarza.
Rejestracja na szkolenie - Marketing medyczny - jak robić to skutecznie i zgodnie z prawem
Liczba miejsc w pokoju webinarowym jest ograniczona.
Obowiązuje wcześniejsza rejestracja przez stronę:
https://webinar.imagemed.pl/marketing-medyczny
Zapraszamy!
Zespół Imagemed
Gdzie znajdziesz więcej wiedzy, przykładów i gotowych rozwiązań?
Napisz do nas, gdy:
Chcesz pozyskiwać więcej pacjentów, w tym wysokobudżetowych?
Chcesz budować markę osobistą lekarza?