Szkolenie - Marketing medyczny - jak robić to skutecznie i zgodnie z prawem organizujemy wspólnie z Bartłomiejem Achlerem, adwokatem specjalizującym się w obsłudze prawnej podmiotów medycznych. W naszym imieniu doświadczeniem z realizacji różnych działań marketingu medycznego podzieli się Paweł Jędrzejewski, konsultant marketingu medycznego Imagemed.

Program szkolenia

  1. Pojęcie reklamy.
  2. Reklama w aktach prawnych.
  3. Reklama a nieuczciwa konkurencja.
  4. Kodeks Etyki Lekarskiej a reklama.
  5. Obowiązki i ograniczenia prawne w marketingu medycznym.
  6. SEO, Google Ads, Facebook Ads I inne formy Promocji internetowej.
  7. Błędy w marketingu medycznym.
  8. Legalne i skuteczne praktyki w marketingu medycznym.

Do kogo kierowane jest szkolenie?

  1. Lekarzy prowadzących własne praktyki zawodowe.
  2. Pracowników podmiotów leczniczych.
  3. Lekarzy chcących zbudować własną markę osobistą.
  4. Osób prowadzących media społecznościowe i odpowiedzialne za marketing w placówkach medycznych.

Prowadzący szkolenie

Bartłomiej Achler, adwokat

Od 2009 roku świadczy usługi prawne na rzecz podmiotów wykonujących działalność leczniczą osób wykonujących zawody medyczne. Posiada wieloletnie doświadczenie w obsłudze prawnej publicznych i prywatnych podmiotów leczniczych.

Jest założycielem i właścicielem kancelarii ACHLER – kancelarii prawnej specjalizującej się w obsłudze prawnej podmiotów z branży medycznej. Specjalizuje się w doradztwie z zakresu prawa medycznego oraz szeroko rozumianego prawa gospodarczego. Występuje jako pełnomocnik w sprawach dotyczących prawnych aspektów działalności leczniczej, jak również w cywilnych oraz karnych postępowaniach z zakresu prawa medycznego.

Prowadzi szkolenia dla podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz dla samorządów zawodów medycznych.

Jest autorem bloga prawodlazdrowia.pl. oraz pierwszego w Polsce podcastu o prawie dla branży medycznej „Prawo dla zdrowia”.

Współpracuje z licznymi portalami branżowymi, jak m.in. serwiszoz.pl, kontrolemed.pl, prawo.pl.


Paweł Jędrzejewski, konsultant ds. marketingu medycznego Imagemed

Jest specjalistą marketingu usług medycznych, mediów społecznościowych, marketingu cyfrowego i strategii marketingowych.

Współautor e-booka wydanego przez PZWL “Marka osobista lekarza - budowanie i rozwój”.

Autor podcastu Nowy Marketing Medyczny i artykułów na blogu Imagemed.

Prowadzi program Mój Znajomy Lekarz na Anywhere.pl Platforma Medialna.

Doradza lekarzom i zarządom placówek medycznych w tworzeniu strategii marketingowych, realizowaniu działań marketingowych i biznesowych, pozyskiwaniu pacjentów.

Jest konsultantem ds. marketingu medycznego w Imagemed, firmy, która specjalizuje się marketingu usług medycznych i marek osobistych lekarzy.

Łączy i wykorzystuje w swojej pracy wiedzę z psychologii, marketingu i mediów społecznościowych.

Odbył szkolenia z zakresu Marketingu cyfrowego i Strategii i myślenia strategicznego w ICAN Institute. Ukończył Brian Tracy Leadership & Business Academy.

Szkoli z zakresu marketingu medycznego; pozyskiwania pacjentów i budowania marki osobistej lekarza.

Rejestracja na szkolenie - Marketing medyczny - jak robić to skutecznie i zgodnie z prawem

Liczba miejsc w pokoju webinarowym jest ograniczona.

Obowiązuje wcześniejsza rejestracja przez stronę: 

https://webinar.imagemed.pl/marketing-medyczny


Zapraszamy!

Zespół Imagemed