Studia medyczne do łatwych nie należą. A realizowane w formie online lub hybrydowej wydają się być bardziej wymagające i czasochłonne.

Z tym większym pozytywnym zaskoczeniem obserwujemy udział studentów w zajęciach dodatkowych wykraczających poza program studiów. Mamy przyjemność brać udział w projekcie Akademickiego Biura Karier UMed Łódź.

Akademickie Biuro Karier Uniwersytetu Medycznego w Łodzi wspólnie z ImageMed zorganizowało warsztaty dla swoich studentów i pracowników – “Jak promować usługi medyczne i działalność lekarza w sieci?”

W trakcie warsztatów przedstawiliśmy nasze praktyczne podejście do procesu promocji lekarza i usług medycznych.

Omówiliśmy:

  • Czym jest marketing lekarza?
  • Od czego lekarze zaczynają reklamę
  • Jakie są etapy budowania marki osobistej?
  • Na czym polega profesjonalizacja marketingu?

Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem zainteresowania studentów kierunków medycznych marketingiem i promocją

Dziękujemy wszystkim uczestnikom i osobom zaangażowanym w organizację warsztatów.