Warsztaty marketingowe dla studentów uniwersytetu medycznego
Warsztaty marketingowe dla studentów uniwersytetu medycznego
Studia medyczne do łatwych nie należą. A realizowane w formie online lub hybrydowej wydają się być bardziej wymagające i czasochłonne.
Z tym większym pozytywnym zaskoczeniem obserwujemy udział studentów w zajęciach dodatkowych wykraczających poza program studiów. Mamy przyjemność brać udział w projekcie Akademickiego Biura Karier UMed Łódź.
Akademickie Biuro Karier Uniwersytetu Medycznego w Łodzi wspólnie z ImageMed zorganizowało warsztaty dla swoich studentów i pracowników – “Jak promować usługi medyczne i działalność lekarza w sieci?”
W trakcie warsztatów przedstawiliśmy nasze praktyczne podejście do procesu promocji lekarza i usług medycznych.
Omówiliśmy:
- Czym jest marketing lekarza?
- Od czego lekarze zaczynają reklamę
- Jakie są etapy budowania marki osobistej?
- Na czym polega profesjonalizacja marketingu?
Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem zainteresowania studentów kierunków medycznych marketingiem i promocją
Dziękujemy wszystkim uczestnikom i osobom zaangażowanym w organizację warsztatów.
Gdzie znajdziesz więcej wiedzy, przykładów i gotowych rozwiązań?
Napisz do nas, gdy:
Chcesz pozyskiwać więcej pacjentów, w tym wysokobudżetowych?
Chcesz budować markę osobistą lekarza?