Akademia Reha INNOVATIONS (prywatna fizjoterapia i rehabilitacja) – inauguracyjny webinar
Akademia Reha INNOVATIONS (prywatna fizjoterapia i rehabilitacja) – inauguracyjny webinar
Prywatna rehabilitacja i fizjoterapia jest coraz częściej wybierana przez Polaków. Jest to jeden z czynników rozwoju prywatnego rynku usług medycznych. Rozwój branży niesie ze sobą potrzebę edukacji i innowacji. Odpowiedzią na te potrzeby jest dedykowane wydarzenie – Reha INNOVATIONS w Krakowie.
Dlaczego Akademia Reha INNOWATIONS to dobry pomysł?
Zmiany na rynku wydarzenień medycznych wywołane przez pandemię przyniosły zmiany w promocji eventów i wzrost znaczenia edukacji online jako metody na pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktu z zainteresowanymi wydarzeniem. Jednym z najpopularniejszych narzędzi do internetowych szkoleń są webinary. Z badań przeprowadzonych przez home.pl wynika, że „76% ankietowanych bierze udział w webinarach, bo chce się rozwijać, a pandemia nie miała na to wpływu.”*
Organizatorzy targów przygotowali Akademię Reha INNOVATIONS w celu promocji wydarzenia, dostrczenia wiedzy przyszłym uczesnikom targów i utrzymywania z nimi kontaktu w internecie. Dodatkowo w promocję wydarzenia angażują partnerów biznesowych i wystawców. TWorząc w ten sposób dodtakową wartość dla wszystkich grup odbiorców targów.
Inaguracyjny webinar
Jest dla nas sporym wyróżnieniem prowadzenie inaguracyjnego webinaru. Paweł Jedrzejewski opowie o tym jak wypromować nowe usługi i nowy sprzęt. Webinar jest w czwartek, 17 lutego o godzinie 11.00. Link do rejestracji jest tutaj – link.
Innowacyjne rozwiązania coraz częściej pojawiają się w gabinetach rehabilitantów i fizjoterapeutów. Dzięki nowym rozwiązaniom pacjenci otrzymują coraz lepszą pomoc, ale to również spora inwestycja dla właścicieli. Jak wypromować nowe usługi i nowy sprzęt? Jak wzbudzić zaufanie pacjentów do nowości i jak stworzyć skuteczny plan promocji? Na te pytania odpowiedż usłyszysz podczas webinaru.
Reha INNOVATIONS innowacyjne nie tylko z nazwy
Stworzenie akademii to nie jedyna innowacja w celu promocji targów. Kolejnym jest podcast, o którym napiszemy wkrótnce. Zapraszamy tymczasem do odsłuchania naszego Nowy Marketing Medyczny, który jest dostępny na większościach platform lub bezposrednio do odsłuchania na naszej stronie imagemed.pl w zakładce PODCAST.
Chętnie dzielimy się swoją wiedzą i cieszy nas, że do działań promujących targi organizotorzy dołączyli edukowanie odbiorców wydarzenia.
Do zobaczenia na webinarze i na targach.
*As Srzedaży, Wyniki badania: Dlaczego Polacy wybierają webinary? Nr 37 (listopad-grudzień 2021).
Gdzie znajdziesz więcej wiedzy, przykładów i gotowych rozwiązań?
Napisz do nas, gdy:
Chcesz pozyskiwać więcej pacjentów, w tym wysokobudżetowych?
Chcesz budować markę osobistą lekarza?