/

Budowanie wizerunku – wyznaczony cel, który nie jest realizowany

Budowanie wizerunku – wyznaczony cel, który nie jest realizowany.

Zapraszamy na wydarzenie online dla firm farmaceutycznych oraz lekarzy organizowane przez Net4Doctor.


Chcemy się wyróżniać na tle konkurencji, zwiększać swoją wartość i wzbudzać pozytywne emocje wśród innych. Chcemy być pożądanymi specjalistami i markami. 

Ulegamy iluzji, że budowanie marki osobistej i marki firmy jest proste, łatwe i szybkie. Dużo energii wkładamy w logo, kolorystykę i pierwsze działania.


Zapominamy o strategii. planie i otwartości na informacje zwrotne. Budowanie wizerunku specjalisty i marki firmy to proces złożony z etapów.

Czy w branży medycznej i farmaceutycznej proces jest taki sam?

Czy równie trudno zbudować markę i wizerunek?

Podczas rozmowy ekspertów Krzysztofa Retlikowskiego reprezentującego Net4Doctor i Pawła Jędrzejewskiego z ImageMed zderzymy świat firm farmaceutycznych i świat lekarzy.

Co z tego wyniknie?

Zapraszamy lekarzy i przedstawicieli firm farmaceutycznych do udziału w dyskusji.

Darmowy webinar | 2 grudnia | 20:00-21:00

Obowiązuje rejestracja.

Wiedza

Gdzie znajdziesz więcej wiedzy, przykładów i gotowych rozwiązań?

Kontakt

Napisz do nas, gdy:

Chcesz pozyskiwać więcej pacjentów, w tym wysokobudżetowych? 

Chcesz budować markę osobistą lekarza?

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie będzie widoczny