Budowanie wizerunku – wyznaczony cel, który nie jest realizowany
Budowanie wizerunku – wyznaczony cel, który nie jest realizowany
Budowanie wizerunku – wyznaczony cel, który nie jest realizowany.
Zapraszamy na wydarzenie online dla firm farmaceutycznych oraz lekarzy organizowane przez Net4Doctor.
Chcemy się wyróżniać na tle konkurencji, zwiększać swoją wartość i wzbudzać pozytywne emocje wśród innych. Chcemy być pożądanymi specjalistami i markami.
Ulegamy iluzji, że budowanie marki osobistej i marki firmy jest proste, łatwe i szybkie. Dużo energii wkładamy w logo, kolorystykę i pierwsze działania.
Zapominamy o strategii. planie i otwartości na informacje zwrotne. Budowanie wizerunku specjalisty i marki firmy to proces złożony z etapów.
Czy w branży medycznej i farmaceutycznej proces jest taki sam?
Czy równie trudno zbudować markę i wizerunek?
Podczas rozmowy ekspertów Krzysztofa Retlikowskiego reprezentującego Net4Doctor i Pawła Jędrzejewskiego z ImageMed zderzymy świat firm farmaceutycznych i świat lekarzy.
Co z tego wyniknie?
Zapraszamy lekarzy i przedstawicieli firm farmaceutycznych do udziału w dyskusji.
Darmowy webinar | 2 grudnia | 20:00-21:00
Obowiązuje rejestracja.
Gdzie znajdziesz więcej wiedzy, przykładów i gotowych rozwiązań?
Napisz do nas, gdy:
Chcesz pozyskiwać więcej pacjentów, w tym wysokobudżetowych?
Chcesz budować markę osobistą lekarza?