/

Jak pisać i mówić w internecie, żeby pacjenci chcieli kupować?

Jak pisać i mówić w internecie do pacjentów, aby chcieli kupować usługi medyczne. Najlepiej to nie pisać, tylko nagrywać krótkie filmy. Jeżeli pisać to w prosty sposób, łatwym słownictwem, które zrozumie osoba bez wykształcenia medycznego.

Wyróżniam trzy zasady pisania i mówienia w mediach społecznościowych (social media writing):

  • poznanie swojego idealnego pacjenta i jego potrzeby
  • odpowiadanie na najczęściej zadawane pytania pacjentów
  • używanie prostego języka i łatwego słownictwa

Czym jest opis idealnego pacjenta? Odpowiedź usłyszysz podczas webinaru, który prowadzę 14 grudnia na zaproszenie Medidesk. Jeżeli nie masz tyle cierpliwości zapraszam do zapoznania się z artykułem na naszym blogu i odsłuchania pierwszego odcinka podcastu Nowy Marketing Medyczny. Miałem stres przy nagrywaniu – co zresztą słychać. Mam nadzieję, że mi wybaczycie.

Lubimy otrzymywać odpowiedzi na nurtujące nas pytania. Jest to naturalne zachowanie, nasz umysł lubi wiedzieć. Twoi pacjenci również chcą zdobyć potrzebne im informacje i uzyskać odpowiedzi na zadawane pytania. Jeżeli chcesz przykuć uwagę potencjalnego pacjenta w mediach społecznościowych dowiedz się jakie pytania zadaje i udziel mu odpowiedzi.

Formy komunikacji z pacjentem w mediach społecznościowych lubią prostotę. Charakter w jaki korzystamy z ulubionej aplkikacji jest zazwyczaj rozrywkowy. Cz ęsto przeglądanie mediów dzieje się przy okazji robienia czegoś innego. To sprawia, że trudno przykuć naszą uwagę. Chyba, żę to co widzimy jest odpowiedzią na nasze potrzeby i napisane lub powiedziane jest w prosty sposób łatwym słownictwem.

Pytanie jak mówić i pisać w internecie, żeby pacjenci chcieli kupować to prostą odpowiedź. Napisanie posta lub nagranie telefonem filmu już takie proste nie jest. Mamy w sobie wewnętrzne przekonanie, że pisać i mówić trzeba w sposób mądry używając trudnych słów. Takie pisanie i mówienie odbieramy jako nudne itrudne w zrozumieniu.

Więcej podczas webinaru

Więcej o tym jak zmienić sposób komunikacji z potencjalnym pacjentem omówię podcas webinaru organizowanego przez Medidesk, 14 grudnia (wtorek), o godzinie 11.00. Link do rejestracji znajdziecie poniżej.

Wszystkiego dobrego!

Paweł Jędrzejewski

Darmowy webinar | 14 grudnia 2021 | 11:00

Obowiązuje rejestracja.

Wiedza

Gdzie znajdziesz więcej wiedzy, przykładów i gotowych rozwiązań?

Kontakt

Napisz do nas, gdy:

Chcesz pozyskiwać więcej pacjentów, w tym wysokobudżetowych? 

Chcesz budować markę osobistą lekarza?

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie będzie widoczny