/

Jak pozyskać pacjentów na drogie zabiegi? Premiera LIVE na Linkedin

Sprzedaż drogiej usługi przebiega w inny sposób, niż tańszej lub często kupowanej usługi konsultacji lekarskiej. Proces decyzyjny przegia u pacjentów w inny sposób. Jaki jest nasz wypracowany proces promocji? Jak pozyskać pacjentów na drogie zabiegi? Na live Paweł Jędrzejewski omówi jak to robimy w ImageMed.

Jak pozyskać pacjentów na drogie zabiegi?

🔴 Live o prostej i skutecznej promocji, która zwiększy liczbę pacjentów w Twoim gabinecie.

🔴 Jakie są elementy promocji, których realizacja zapewnia wzrost liczby pacjentów? Dlaczego poszczególne elementy są ważne i jak wygląda ich prawidłowa kolejność, która zapewnia wysoki wzrost bazy potencjalnych pacjentów.

🔴 Specjalizujemy się w pozyskiwaniu pacjentów na zabiegi od 1 000 złotych do 20 000 złotych opłacane przez pacjentów. Pracujemy z lekarzami i prywatnymi placówkami medycyny estetycznej i zabiegowcami. Proces promocji wypracowaliśmy przez 5 lat współpracy z różnymi specjalistami i placówkami.

PREZENT

🔴 Dla uczestników przygotowaliśmy arkusz analizy konkurencji i formularz opisu idealnego pacjenta.

Czy martketing zawsze na końcu?

Proces rozwoju swojego gabinetu lub placówki lekarz i manadżer może zaplanować jak chce. Każdy etap w procesie otwierania placówki jest ważny. Wskazujemy, że dobrym czasem na rozpoczęcie działań marketingowych jest termin na dwa miesiące przed planowanym otwarciem.

Wizytówka Google Moja Firma – czas weryfikacji to 14 dni. Przygotowanie strony internetowej z przygotowaniem tekstów, zdjęć polityki prywatności i regulaminów to około 30 dni. Przygotowanie logo – ok tygodni. Założenie mediów społecznościowych i publikacja podstów to najłatwiejszy element marketingu.

Strategia marketingowa w marketingu usług medycznych

Uwaga – zanim powstanie strona, Facebook i wizytówka GMF – powinna powstać strategia marketingowa. To w niej określamy w jaki sposób, gdzie i za ile bedziemy promować usługi medyczne i placówkę. Jaki cel chcemy osiągnąć i ile czasu dajemy sobie na jego realizację. Strategia powinna zawierać w sobie odpowiedź na pytanie: Jak pozyskać pacjentów na drogie usługi?

LIVE na Linkedinie: Jak pozyskać pacjentów na drogie zabiegi?

Zapraszamy na nasz premierowy LIVE na Linkedinie 11 stycznia, we wtorek o godzinie 21.21.

Link do wydarzenia: Jak pozyskać pacjentów na drogie zabiegi jest [tutaj]

Zapraszamy do obserwowania naszej strony na Linkedin – ImageMed marketing medyczny.

Zapraszamy. 

Wiedza

Gdzie znajdziesz więcej wiedzy, przykładów i gotowych rozwiązań?

Kontakt

Napisz do nas, gdy:

Chcesz pozyskiwać więcej pacjentów, w tym wysokobudżetowych? 

Chcesz budować markę osobistą lekarza?

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie będzie widoczny