Jak pozyskać pacjentów na drogie zabiegi? Premiera LIVE na Linkedin
Jak pozyskać pacjentów na drogie zabiegi? Premiera LIVE na Linkedin
Sprzedaż drogiej usługi przebiega w inny sposób, niż tańszej lub często kupowanej usługi konsultacji lekarskiej. Proces decyzyjny przegia u pacjentów w inny sposób. Jaki jest nasz wypracowany proces promocji? Jak pozyskać pacjentów na drogie zabiegi? Na live Paweł Jędrzejewski omówi jak to robimy w ImageMed.
Jak pozyskać pacjentów na drogie zabiegi?
Live o prostej i skutecznej promocji, która zwiększy liczbę pacjentów w Twoim gabinecie.
Jakie są elementy promocji, których realizacja zapewnia wzrost liczby pacjentów? Dlaczego poszczególne elementy są ważne i jak wygląda ich prawidłowa kolejność, która zapewnia wysoki wzrost bazy potencjalnych pacjentów.
Specjalizujemy się w pozyskiwaniu pacjentów na zabiegi od 1 000 złotych do 20 000 złotych opłacane przez pacjentów. Pracujemy z lekarzami i prywatnymi placówkami medycyny estetycznej i zabiegowcami. Proces promocji wypracowaliśmy przez 5 lat współpracy z różnymi specjalistami i placówkami.
PREZENT
Dla uczestników przygotowaliśmy arkusz analizy konkurencji i formularz opisu idealnego pacjenta.
Czy martketing zawsze na końcu?
Proces rozwoju swojego gabinetu lub placówki lekarz i manadżer może zaplanować jak chce. Każdy etap w procesie otwierania placówki jest ważny. Wskazujemy, że dobrym czasem na rozpoczęcie działań marketingowych jest termin na dwa miesiące przed planowanym otwarciem.
Wizytówka Google Moja Firma – czas weryfikacji to 14 dni. Przygotowanie strony internetowej z przygotowaniem tekstów, zdjęć polityki prywatności i regulaminów to około 30 dni. Przygotowanie logo – ok tygodni. Założenie mediów społecznościowych i publikacja podstów to najłatwiejszy element marketingu.
Strategia marketingowa w marketingu usług medycznych
Uwaga – zanim powstanie strona, Facebook i wizytówka GMF – powinna powstać strategia marketingowa. To w niej określamy w jaki sposób, gdzie i za ile bedziemy promować usługi medyczne i placówkę. Jaki cel chcemy osiągnąć i ile czasu dajemy sobie na jego realizację. Strategia powinna zawierać w sobie odpowiedź na pytanie: Jak pozyskać pacjentów na drogie usługi?
LIVE na Linkedinie: Jak pozyskać pacjentów na drogie zabiegi?
Zapraszamy na nasz premierowy LIVE na Linkedinie 11 stycznia, we wtorek o godzinie 21.21.
Link do wydarzenia: Jak pozyskać pacjentów na drogie zabiegi jest [tutaj]
Zapraszamy do obserwowania naszej strony na Linkedin – ImageMed marketing medyczny.
Zapraszamy.
Gdzie znajdziesz więcej wiedzy, przykładów i gotowych rozwiązań?
Napisz do nas, gdy:
Chcesz pozyskiwać więcej pacjentów, w tym wysokobudżetowych?
Chcesz budować markę osobistą lekarza?