Targi dla branży rehabilitacyjnej, fizjoterapii, diagnostyki oraz odnowy biologicznej odbywają się 13-14 maja 2022 roku w EXPO Kraków. Jestesmy obecni na targach Reha INNOVATIONS i opowiemy czym jest marketing medyczny dla branży rehabilitacyjnej.

Jest to dwudniowe wydarzenie w całości poświęcone tematom związanym z fizjoterapią. Kierowane do trzech grup odbiorców: kadry zarządzającej, fizjoterapeutów i pacjentów. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie internetowej targów Reha INNOWATIONS [tutaj]

Mamy przyjemność przygotować w ramach promocji targów dawkę wiedzy o marketingu medycznym dla branży rehabilitacyjnej. Opowiemy o różnych aspektach promocji usług i marketingu w webinarze i podcaście organizatorów. W nawiązaniu do idei wydarzenia – innowacji, przygotowaliśmy tematy zwizane z wprowadzaniem nowości (usługa i urządzeń) oraz o marketingowych czynnikach sukcesu.

Marketing medyczny dla branży rehabilitacyjnej – promocja targów

Czego dowiesz się z webinaru Jak wypromować nowe usługi i nowy sprzęt?

Rozwój rynku usług rehabilitacyjnych i fizjoterapii dostarcza nowych rozwiązań, które skutecznie pomagają pacjentom i mogą być zyskowne dla placówek. Innowacje z większą częstotliwością trafiają do gabinetów w postaci nowych urządzeń, procedur czy umiejętności i wiedzy personelu.

Dla menedżerów i właścicieli jest to inwestycja, która powinna zwiększyć liczbę pacjentów lub rentowność z klienta. Żeby tak się stało, pacjenci i klienci placówek muszą dowiedzieć się o nowej usłudze lub urządzeniu, zrozumieć działanie i zaufać, aby kupić.

Efekt “nowości” działa krótko i do skutecznej promocji należy przygotować plan działania. Dobry plan to połowa sukcesu, druga połowa sukcesu to jego realizacja. Dobrze prowadzony marketing placówki na pewno ułatwia wypromowanie nowości. Jeżeli marketing nie jest realizowany, to promocja nowości może być świetnym początkiem.

Z trakcie webinaru dowiesz się jak przygotować plan wypromowania nowych usług i nowego sprzętu.

O czym porozmawiamy w podcaście?

Porozmawiamy o tym jakie są marketingowe czynniki sukcesu gabinetu i placówki. Są obszary funkcjonowania podmiotów wykonujących usługi, które mają wpływ na wzrost przyvchodów, wzrost liczby pacjentów i rozwój.

Jednym z takich czynników są nowości, które pojawiają się w placówkach, ale nie zawsze są promowane właściwie do grupy potencjalnych pacjentów. Placówki nie planują działań związny z wykorzystaniem efektu „nowości”.

A co podczas targów?

Marketing medyczny dla branży rehabilitacyjnej jest z nami na scenie głównej oraz na dedykowanych warsztatach, na które można już się zapisywać [tutaj].

W sobotę na scenie głównej w godzinach 10:30-10:45 mam wystąpienie z tematem: Co każdy menedżer powinien wiedzieć o marketingu usług medycznych.

Warsztaty Efekt NOWOŚCI – jak wypromować nowe usługi i nowy sprzęt jest w sobotę na sali seminaryjnej w godzinach 11:30-13:30.

Zapraszamy w imieniu organizatorów i swoim.