Po co lekarzowi Facebook?
Zajmujemy się marketingiem lekarzy.
To w praktyce oznacza, że:
– potrzeby pacjentów zaspokoisz Ty, a nie inny lekarz z konkurencyjnej kliniki,
– pacjent wybierze Ciebie do wykonania zabiegów medycyny estetycznej, chirurgii plastycznej oraz operacji zaćmy, kręgosłupa czy kolana,
– nie strzelisz sobie w stopę (wirtualną oczywiście) publikując informacje na Facebooku, które będą brzmiały, jak wykład dla lekarzy, a to jest ostatnia rzecz, jaką chcą zobaczyć na swoim Facebooku pacjenci.
Lekarz potrzebujący marketingu to osoba chcąca więcej czasu spędzać z dziećmi i rodziną, pracować do 16.00 i zarabiać kilka tysięcy dziennie. Ciekawe, jakie Ty masz marzenia?
Promocja prywatnych usług medycznych to nie sprzedaż hamburgerów czy samochodów. Wymaga znajomości ograniczeń prawnych, którymi objęty jest zawód lekarza.
Pandemia przyspieszyła rozwój usług medycznych na odległość. Głównie etapu wstępnej konsultacji. Doprowadza do kryzysu wydolnościowego publiczną służbę zdrowia, obniżając dochód lekarzy współpracujących z NFZ.
Budowanie rozpoznawalności lekarza to proces wzbudzania poczucia bezpieczeństwa u przyszłych pacjentów. Zapewnienia komfortu pewnego kontaktu, np. poprzez stronę internetową. Stała aktywność na Facebooku i Instagramie to dostarczanie wiedzy i rozrywki przyszłym i obecnym pacjentom.
Wielu lekarzy w Polsce świetnie sobie radzi samodzielnie ze swoim marketingiem, a może ktoś za tym stoi? My też mamy klientów, gdzie jesteśmy niewidocznym wsparciem.
Może zadajesz sobie pytanie:
Czy potrzebuję pokazywać się na Facebooku? Czy jest mi to potrzebne?
Nie musisz nic robić. Nie musisz dbać o swoją stronę www, o Facebooka i Instagrama. Tylko jak dowiedzą się o Tobie pacjenci w obecnej sytuacji, gdy jesteśmy zamykani w domach z powodu lockdownu, a branże niemogące przenieść się do online przeżywają kryzysy.
Wiemy, że aktywna obecność w online powoduje, że pacjentów przybywa. Pacjenci potrzebują długiego czasu kontaktu (wirtualnego) z lekarzem, zanim umówią wizytę lub pojawi się u nich problem zdrowotny, który możesz rozwiązać. Dlatego tak ważna jest obecność lekarza i placówek online.
Wszystkiego dobrego dla Was!
Zapraszamy do kontaktu z nami.
Gdzie znajdziesz więcej wiedzy, przykładów i gotowych rozwiązań?
Napisz do nas, gdy:
Chcesz pozyskiwać więcej pacjentów, w tym wysokobudżetowych?
Chcesz budować markę osobistą lekarza?