Warte wykorzystania miejsce w internecie do prezentowania usług i umieszczania wpisów podobnych do tych z Facebooka. Jest to darmowe miejsce do skutecznej promocji – wizytówka Google Moja Firma. W wizytówce można zamieścić opis usług, informacje o promocjach, wydarzenia, filmy i zdjęcia. W ten prosty sposób przyciągnij pacjentów za darmo, tworząc i aktualizując profil gabinetu w Google Moja Firma.

Jeżeli nie masz lub nie aktualizujesz swojej wizytówki GMF (Google Moja Firma), jak najszybciej zacznij działać. Wystarczy 15 minut tygodniowo, aby utrzymać aktualność. Możesz w tym celu wykorzystać część postów z Facebooka. Sprawdź aktualność adresu, numeru telefonu i godzin, w których pracujesz.

Jeżeli jeszcze nie jesteś przekonany, podaje listę korzyści, które przemawiają za podjęciem działania w celu poprawy swojej widoczności w wyszukiwarce Google.

Zalety:
– bezpłatne
– łatwe w obsłudze
– zwiększa ruch na stronie internetowej
– poprawia widoczność w wyszukiwarce Google
– połączone z Mapami Google i systemem opinii

Jak uzyskać dostęp do swojej wizytówki?

Kliknij w link https://business.google.com.
Następnie zaloguj się do swojego konta – wymagany jest adres @gmail.com (albo adres firmowy połączony z Google Workspace).
Jeżeli nie wiesz z jakiego maila się logowałeś lub przez kogo wizytówka GMF została utworzona, mogła być utworzona automatycznie – będzie widoczny przycisk “Zweryfikuj firmę” lub “Jesteś właścicielem tej firmy?”

W zależności od Twojego dostępu do wizytówki – uzupełnij wizytówkę, odzyskaj dostęp lub zweryfikuj. Google prowadzi krok po kroku przez kolejne formularze.

Ważne, aby zdjęcia, które dodajesz, prezentowały się jak najlepiej w Google, spełniały następujące wymagania:
– Format: JPG lub PNG
– Rozmiar: od 10 KB do 5 MB
– Zalecana rozdzielczość: 720 x 720 pikseli.

Pełne informacje o formatach zdjęć i filmów znajdziesz tutaj: https://support.google.com/business/answer/6103862?co=GENIE.Platform%3DAndroid&hl=pl

Kolejnym krokiem jest regularne pozyskiwanie opinii, które mają duży wpływ na podejmowane decyzje przez naszych potencjalnych klientów i pacjentów. Jak to robić opisaliśmy w Opinia o lekarzu – jak zdobyć pozytywne i przeciwdziałać negatywnym?

Bądź bliżej swoich pacjentów i daj się znaleźć w internecie.

Jeżeli zakładanie lub aktualizacja wizytówki sprawia Ci trudności – napisz do nas – pomożemy.