Czy wykorzystujesz opowieści w swojej pracy? Czy słyszałeś historie pacjentów opowiadane przez lekarzy? Porozmawiamy o opowiadaniu historii jako narzędziu do ułatwiającym pacjentom zrozumienie zagadnień medycznych i wspomagającym promocje usług medycznych. W ramach Akademii ImageMed ABLI Adem Pioch podpowie jak wykorzystywać storytelling w promocji branży medycznej dla usprawnienia pracy placówki medycznej.

Storytelling w promocji branży medycznej

Życie lekarza jest bogate w rozmaite historie. Każdy z pacjentów jest inny i kryje się za nim wyjatkowa opowieść. Trudności, z którymi mierzy się lekarz na co dzień, często stanowią także ciekawą historię. Snucie opowieści to bardzo dobry sposób, żeby wzbudzić czyjeś zainteresowanie. Opowieści wykorzystuje się do budowania marki lekarza. W ten sposób możesz zmotywować pacjentów do działania – np. w kontekście zadbania o swoje zdrowie.


W takich treściach ważne jest odwoływanie się do emocji odbiorcy budując zainteresowanie usługą. Dobre opowieści unikają medycznego słownictwa, koncentrując się na emocjach odbiorcy.
Dzięki narracji pacjent może utożsamić się z bohaterem Twojej opowieści, odnaleźć siebie i swój przypadek – a w konsekwencji w końcu przemóc się i umówić się na wizytę u specjalisty. To niezwykle skuteczny sposób na promocję gabinetu czy placówki medycznej.

Moc dobrego storytellingu polega na tym, że zapada w pamięć i daje się łatwo opowiedzieć przez pacjenta dalej. A to buduje zasięg i markę. Znamy te marki które dobrze o sobie opowiadają. To, w jaki sposób opowiadasz, tworzy wyobrażenie o Tobie i o tym, co chcesz przekazać. Dobrze opowiedziana historia zapewnia kluczową korzyść – istotną przewagę na dzisiejszym konkurencyjnym rynku. Dobra narracja potrafi przekonać pacjentów, że twoja placówka, metoda leczenia pomogą im odnieść sukces zdrowotny.


Ładne strony internetowe nie zwiększają sprzedaży. To słowa zwiększają sprzedaż. Słowa ułożone w opowieści.
Zapraszamy na webinar o Storytellingu w branży medycznej. Będzie o tym czym jest storytelling i jak opowieści skutecznie wykorzystać w promocji marki lekarza jak i placówki.
Sztuka opowieści stanowi o sile sprzedaży.

EKSPERT:

Adam Pioch specjalizuje się od ponad 15 lat w Storytellingu. Tworzy opowieści i uczy jak to robić.
Adam storytelling wykorzystuje w marketingu, szkoląc swoich klientów z tworzenia angażujących
biznesowych opowieści.


Jest współautorem książki „Biblia e-Biznesu 2”., oraz „Biblii e-Biznesu 3”. Przygotował 4 rozdziały w tym
jeden o STORYTELLINGU! Napisał opowiadanie umieszczone w 13 rozdziale książki „Narratologia” autorstwa Pawła Tkaczyka.

Wykłada Storytelling na uczelniach wyższych: WSB (Executive MBA – Business Trends, Wystąpienia
Publiczne), Collegium Da Vinci (Marketing Internetowy), ASBIRO, Uczelnia Łazarskiego (Architekci Marki).
Trzykrotnie wybrany najlepszym wykładowcą na kierunku Executive MBA WSB Wrocław.
Szkolił pracowników: Allegro SA, Barenbrug Polska, Wyższa Szkoła Logistyki, Merlin SA, GPD
Advertising, Dom Wydawniczy Medium, ArcelorMittal FCE, Home.pl SA, 3M Poland, TVIP, KGHM.

W Toastmasters osiągnął najwyższy możliwy poziom DTM (Distinguished Toastmaster).
Pisze opowieści z gatunku grozy która jest jego ulubionym gatunkiem literackim. Kolekcjonuje wspomnienia.
Stworzył własną markę szkoleń z tworzenia angażujących opowieści: Storytelling Power!

PROWADZĄCY:

Paweł Jędrzejewski, konsultant ds marketingu usług medycznych, Dyrektor marketingu i sprzedaży w ImageMed. Autor podcastu Nowy Marketing Medyczny.


Informacje organizacyjne:


– udział jest bezpłatny
– ilość miejsc jest ograniczona – wymagana rejestracja
– termin: 23 lutego 2022 roku
– godzina: 21.21
– czas trwania: 1.01 h


Link do rezerwacji miejsca: https://webinar.imagemed.pl/abli-s3