Teraz lekarze chętniej się promują? – wywiady na Anywhere.pl
Teraz lekarze chętniej się promują? – wywiady na Anywhere.pl
Teraz lekarze chętniej się promują? to jedno z pytań, na które udzieliłem odpowiedzi w wywiadzie dla Anywhere.pl Rozmawialiśmy o marketingu medycznym, wływie pandemii na promocję lekarzy, klinik i usług medycznych i programie Mój Znajomy Lekarz.
Fragment wywiadu dla Anywhere.pl
Red.: Teraz lekarze chętniej się promują?
P.J.: Tak, z dwóch ważnych powodów. Wzrasta świadomość i wiedza o ograniczeniach i dozwolonym zakresie marketingu wśród lekarzy i specjalistów z branży medycznej. Dbają coraz lepiej i mądrzej. Dzięki temu, że tworzą treści, które zamieszczają w internecie, edukują swoich pacjentów. Dbają również w ten sposób, że zatrudniają specjalistów od marketingu medycznego do współpracy przy tworzeniu treści i ich publikacji. Mądry lekarz dba o swój czas, który może przeznaczyć na pomoc pacjentom, rodzinie lub sobie, delegując zadania, którymi mogą zająć się specjaliści od marketingu.
Wzrasta konkurencja na rynku prywatnych usług medycznych, co wpływa na to, że dbanie o promocję swojej placówki, budowanie swojej marki osobistej i zwiększanie swoich zasięgów jest dla lekarzy i placówek koniecznością. Zaryzykowałbym stwierdzenie, że zaowocowało to powstaniem nowego marketingu medycznego.
Red.: Co to jest nowy marketing medyczny?
P.J.: Zanim odpowiem na pytanie, czym jest nowy marketing medyczny. Powiem kilka słów o tym, czym jest marketing medyczny. W ogromnym uproszczeniu marketing medyczny jest dla mnie połączeniem mózgu z portfelem. Wszystkie działania, które wykonujemy w ramach marketingu, sprowadzają się do tego, aby zwiększyć sprzedaż usług, produktów i idei.
Teraz lekarze chętniej się promują?
Całość wywiadu dostępna na Anywhere.pl – link: https://anywhere.pl/107199/moj-znajomy-lekarz-pawel-jedrzejewski/
O czym jest program Mój Znajomy Lekarz?
Mój Znajomy Lekarz – program o zdrowiu, medycynie, o ludziach i z ludźmi z branży medycznej. Przedstawia sylwetki lekarzy i specjalistów, twórców rozwiązań medycznych, przedsiębiorców i pracowników ochrony zdrowia. Informuje o metodach leczenia, dobrych praktykach i problemach branży. Opowiada historię ludzi i ich zdrowia.
Gdzie znajdziesz więcej wiedzy, przykładów i gotowych rozwiązań?
Napisz do nas, gdy:
Chcesz pozyskiwać więcej pacjentów, w tym wysokobudżetowych?
Chcesz budować markę osobistą lekarza?