/

12 najważniejszych korzyści z posiadania strony internetowej dla medyków i pacjentów

Specjaliści i menedżerowie myślący poważnie o pozyskiwaniu pacjentów i budowaniu wizerunku eksperta wiedzą, że strona internetowa to konieczność. Zwiększenie liczby pacjentów, promowanie działalności, poprawa wizerunku, lepsza komunikacja z pacjentami czy przedstawienie swojej osoby i zaistnienie na rynku to kilka z wielu korzyści posiadania strony internetowej.

Internet stał się ważnym miejscem dla rozmów pacjentów o usługach medycznych, placówkach i lekarzach. Na podstawie wiadomości z mediów społecznościowych, stron internetowych i platform łączących lekarzy z pacjentami następuje wstępna, a czasem i ostateczna selekcja.

Strona internetowa „pracuje“ na wizerunek  i umożliwia rejestrację 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Mając stronę internetową za pośrednictwem Google Analytics można zbierać bardzo szczegółowe interakcje, w jakie wchodzą na niej potencjalni pacjenci. Zebrane dane ułatwią planowanie strategii promocji internetowych i działań dostosowanych do potrzeb pacjentów.

Dlaczego warto mieć swoją medyczną stronę internetową?

Oto 12 najważniejszych korzyści z posiadania strony internetowej.

  1. Całodobowe źródło wiedzy dla pacjentów o oferowanych usługach. 
  2. Umawianie wizyt bezpośredni przez stronę – 24/7.
  3. Wzmocnienie marki osobistej i firmowej.
  4. Większe zaufanie pacjentów do lekarzy, gabinetów i klinik posiadających stronę www.
  5. Własne miejsce w internecie – niezależne od kaprysów mediów społecznościowych.
  6. Łatwy dostęp do informacji organizacyjnych  (telefon, mail, godziny pracy, cennik).
  7. Bezpieczne miejsce umieszczania ważnych informacji – polityka RODO, regulaminy.
  8. Przesyłanie wyników badań obrazowych (TK, MRI, RTG).
  9. Zwiększona szansa pozyskania nowych pacjentów, którzy wyszukują informacji o usługach poprzez Google.
  10. Możliwość analizowania informacji o pacjentach i ich preferencjach (Google Analytics). 
  11. Budowanie wizerunku eksperta – dzielenie się wiedzą na własnym blogu lub vlogu.
  12. Prezentowanie opinii i efektów „przed i po”.

Dbanie o wizerunek jest bardzo ważne w każdej branży. Może z wyjątkiem usług świadczonych na NFZ i silnego bólu zęba. Posiadanie strony www wspomaga budowanie dobrego PR-u, czyli  pozytywnego wizerunku. Wspiera obraz wiarygodnego i godnego zaufania, idącego z postępem technologii i mądrze niej korzystającego lekarza, specjalisty i menedżera.

Wiedza

Gdzie znajdziesz więcej wiedzy, przykładów i gotowych rozwiązań?

Kontakt

Napisz do nas, gdy:

Chcesz pozyskiwać więcej pacjentów, w tym wysokobudżetowych? 

Chcesz budować markę osobistą lekarza?

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie będzie widoczny