fb

Jak zdobyć nowych Pacjentów?

Zdecydowałeś się działać w sektorze usług prywatnych i prowadzić własny gabinet?

To świetnie! Bo praca na własny rachunek popłaca, jeśli będziesz to robić świadomie i mądrze. 

Świadomie, czyli jak?

Świadomy lekarz wie, że Pacjenci nie spadają z nieba i nie znajdą go sami. Trzeba im w tym pomóc. 

Ale jak? 

Regularnie i systematycznie dbając o swój wizerunek w Internecie. 

Czyli? 

– Prowadzić profil biznesowy w mediach społecznościowych (rekomendujemy Facebook i Instagram).
– Posiadać prostą i przejrzystą stronę internetową z systemem rejestracji online.
– Mieć wizytówkę gabinetu w Google.
– Wyświetlać się wysoko w wynikach wyszukiwania w Google (np. na frazę okulista Kraków, stomatolog Bydgoszcz itp.).
– Zbierać pozytywne rekomendacje.

To może wydawać się skomplikowane i czasochłonne (i tak jest, ale daje efekty finansowe), dlatego wielu świadomych lekarzy, którzy cenią swój czas decyduje się na współpracę z agencją marketingową (taką jak my). 

Jak wybrać agencję?

To również wbrew pozorom nie takie łatwe zadanie, bo większość agencji działa szeroko, dla wielu branż (np. gastronomia, handel, budownictwo, finanse). 

Takie agencje często nie znają i nie rozumieją ograniczeń prawnych związanych z promocją lekarza w Internecie. 

Co polecamy? 

Wybrać agencję, która specjalizuje się w marketingu medycznym (nieskromnie powiemy, że dobrze trafiłeś, bo my się w tym specjalizujemy). To ważne, aby mieć gwarancję bezpieczeństwa świadczonych usług.

Jeśli zdecydujesz się powierzyć pozyskiwanie pacjentów nam, to przygotuj się na  tzw. wizytę kwalifikacyjną do zabiegu pozyskiwania pacjentów. 

Ta wizyta to rozmowa. Rozmowa, podczas której ustalamy cele i zadajemy pytania. 

Pytania kluczowe dla sporządzenia oferty i ustalenia planu działania. W marketingu podobnie, jak w medycynie skuteczne działania muszą być ustalane indywidualnie. To co działa w promocji np. okulisty, może nie działać w promocji gabinetu dermatologicznego. Tu potrzeba przemyślanej strategii dopasowanej do potrzeb Pacjentów. 

Po tym etapie przedstawiamy Ci plan działań i ofertę cenową. 

Podpisujemy umowę i zaczynamy proces pozyskiwania Pacjentów. 

Zapraszamy do kontaktu z nami.

Napisz komentarz