Dlaczego warto organizować webinary w branży medycznej?
Zebraliśmy się na podsumowanie naszego projektu cyklu webinarów. Zorganizowaliśmy 11 webinarów dla lekarzy i medyków oraz menedżerów i właścicieli placówek medycznych. Projekt nazwaliśmy Akademia Biznesu Lekarza ImageMed w skrócie ABLI. Dlaczego warto organizować webinary w branży medycznej?
Webinary w branży medycznej – nasi eksperci
Każdy z naszych gości to wyjątkowa osoba posiadająca ekspercką wiedzę z pozamedycznego obszaru funkcjonowania branży medycznej. Zaproszeni eksperci zgodzili się podzielić swoją wiedzą późnym wieczorem na żywo. Webinary rozpoczynały się o 21.21. Przy tworzeniu webinarów w branży medycznej na żywo ważne jest dopasowanie czasu transmisji do dostępności wolnego czasu u widzów.
Omówiliśmy szereg ważnych tematów zaczynając od zaopatrzenia w artykuły medyczne od kilkudziesięciu groszy za sztukę kończąc na produktach inwestycyjnych za minimum 100 tysięcy zł. Poruszyliśmy tematy związane z prawem, marketingiem, RODO, dezynfekcją i sztuczną inteligencją.
Mieliśmy przyjemność gościć:
- Bartłomieja Achlera, adwokat – kancelaria prawna dla branży medycznej.
- Kamila Bileckiego, Prezes Zarządu Tier Investment S.A. – inwestycje w branży nieruchomości i Ewelinę Kachniarz, Partner Współzarządzający oraz Prezes Zarządu Spółek Portfelowych – Tier Investment S.A.
- Innocentę Dźwierzyńską, założycielka Medtransfer – aplikacji do przesyłania wyników badań obrazowych.
- Remigiusza Iwana, autor bloga Rynek Obligacji i współtwórca Portalu Analiz, ekspertem rynków kapitałowych i inwestowania w obligacje korporacyjne
- Katarzynę Książkiewicz, Viceprezes Zarządu w P.H. Lines Sp. z o.o. – zaopatrzenie w artykuły medyczne.
- Jacka Piaseczyńskiego, CEO Proassist – rejestracja online, rejestracja telefoniczna i oprogramowanie medyczne.
- Joannę Piec-Gajewską, Dyrektor ds. CareComm – dezynfekcja z wykorzystaniem UVC LED.
- dr Karola Przystalskiego, Codete/Medtransfer – sztuczna inteligencja w medycynie.
- Michała Szuleckiego, Pozyskiwanie dofinansowań na projekt Termini.app
- Szymona Wiktorowicza, Inspektor Ochrony Danych Osobowych.
Webinary w branży medycznej w liczbach
Zasięg w mediach społecznościowych naszych webinarów to ponad 250 000 osób. Czyli tylu osobom nasze wydarzenia wyświetliły się na Facebooku, LinkedInie i Instagramie.
Liczba pozyskanych kontaktów – 772.
Liczba uczestników wydarzeń 2476 osoby na Facebooku i Linkedinie.
12 ekspertów.
Czas transmisji to ponad 12 godzin. Część spotkań trwała powyżej zaplanowanego czasu – było dużo pytań od widzów.
8 nagrań umieszczonych na YouTube. Nie wszystkie webinary udostępniamy – warto być z nami na żywo.
Czego się nauczyliśmy?
Poznaliśmy wielu interesujących ludzi, z którymi nawiązaliśmy współpracę i relacje. Zrealizowaliśmy z dwoma partnerami kampanie na pozyskanie kontaktów. Wypracowaliśmy powtarzalny model pozyskiwania tak ważnych dla rozwoju każdego biznesu w branży medycznej wysokojakościowych kontaktów.
Nauczyliśmy się robić webinary, na które przychodzą zainteresowane tematem osoby. Nauczyliśmy się znajdować te osoby w internecie. Zwiększyliśmy widoczność i zasięg naszych partnerów w sieci, docierając do ponad ćwierć miliona odbiorców.
Podziękowania
Naszym gościom dziękujemy za czas, wiedzę i zaufanie. Jesteście niezwykli! Dla całego zespołu, który cierpliwie i zaangażowaniem udoskonalał proces promocji i obsługi webinarów. Specjalne podziękowanie dla wspaniałej doktor Magdaleny Kędzi z Estetic Med Kędzia, która miała dla nas cierpliwość podczas hybrydowego nagrania wywiadu. Szczególne podziękowania dla wszystkich uczestników i fanów w social mediach, dla których warto organizować webinary w branży medycznej.
Zapraszamy
Do zobaczenia w drugim sezonie, który startuje 15 września. Niebawem umieścimy informacje w naszych mediach.
Facebook – https://www.facebook.com/imagemed.marketingmedyczny/events/
LinkedIn – https://www.linkedin.com/company/marketingmedyczny/events
Gdzie znajdziesz więcej wiedzy, przykładów i gotowych rozwiązań?
Napisz do nas, gdy:
Chcesz pozyskiwać więcej pacjentów, w tym wysokobudżetowych?
Chcesz budować markę osobistą lekarza?