Zebraliśmy się na podsumowanie naszego projektu cyklu webinarów. Zorganizowaliśmy 11 webinarów dla lekarzy i medyków oraz menedżerów i właścicieli placówek medycznych. Projekt nazwaliśmy Akademia Biznesu Lekarza ImageMed w skrócie ABLI. Dlaczego warto organizować webinary w branży medycznej?

Webinary w branży medycznej – nasi eksperci

Każdy z naszych gości to wyjątkowa osoba posiadająca ekspercką wiedzę z pozamedycznego obszaru funkcjonowania branży medycznej. Zaproszeni eksperci zgodzili się podzielić swoją wiedzą późnym wieczorem na żywo. Webinary rozpoczynały się o 21.21. Przy tworzeniu webinarów w branży medycznej na żywo ważne jest dopasowanie czasu transmisji do dostępności wolnego czasu u widzów.

Omówiliśmy szereg ważnych tematów zaczynając od zaopatrzenia w artykuły medyczne od kilkudziesięciu groszy za sztukę kończąc na produktach inwestycyjnych za minimum 100 tysięcy zł. Poruszyliśmy tematy związane z prawem, marketingiem, RODO, dezynfekcją i sztuczną inteligencją.

Mieliśmy przyjemność gościć:

  1. Bartłomieja Achlera, adwokat – kancelaria prawna dla branży medycznej.
  2. Kamila Bileckiego, Prezes Zarządu Tier Investment S.A. – inwestycje w branży nieruchomości i Ewelinę Kachniarz, Partner Współzarządzający oraz Prezes Zarządu Spółek Portfelowych – Tier Investment S.A.
  3. Innocentę Dźwierzyńską, założycielka Medtransfer – aplikacji do przesyłania wyników badań obrazowych.
  4. Remigiusza Iwana, autor bloga Rynek Obligacji i współtwórca Portalu Analiz, ekspertem rynków kapitałowych i inwestowania w obligacje korporacyjne
  5. Katarzynę Książkiewicz, Viceprezes Zarządu w P.H. Lines Sp. z o.o. – zaopatrzenie w artykuły medyczne.
  6. Jacka Piaseczyńskiego, CEO Proassist – rejestracja online, rejestracja telefoniczna i oprogramowanie medyczne.
  7. Joannę Piec-Gajewską, Dyrektor ds. CareComm – dezynfekcja z wykorzystaniem UVC LED.
  8. dr Karola PrzystalskiegoCodete/Medtransfer – sztuczna inteligencja w medycynie.
  9. Michała Szuleckiego, Pozyskiwanie dofinansowań na projekt Termini.app
  10. Szymona Wiktorowicza, Inspektor Ochrony Danych Osobowych.

Webinary w branży medycznej w liczbach

Zasięg w mediach społecznościowych naszych webinarów to ponad 250 000 osób. Czyli tylu osobom nasze wydarzenia wyświetliły się na Facebooku, LinkedInie i Instagramie.

Liczba pozyskanych kontaktów – 772.

Liczba uczestników wydarzeń 2476 osoby na Facebooku i Linkedinie.

12 ekspertów.

Czas transmisji to ponad 12 godzin. Część spotkań trwała powyżej zaplanowanego czasu – było dużo pytań od widzów. 

8 nagrań umieszczonych na YouTube. Nie wszystkie webinary udostępniamy – warto być z nami na żywo.

Czego się nauczyliśmy?

Poznaliśmy wielu interesujących ludzi, z którymi nawiązaliśmy współpracę i relacje. Zrealizowaliśmy z dwoma partnerami kampanie na pozyskanie kontaktów. Wypracowaliśmy powtarzalny model pozyskiwania tak ważnych dla rozwoju każdego biznesu w branży medycznej wysokojakościowych kontaktów. 

Nauczyliśmy się robić webinary, na które przychodzą zainteresowane tematem osoby. Nauczyliśmy się znajdować te osoby w internecie. Zwiększyliśmy widoczność i zasięg naszych partnerów w sieci, docierając do ponad ćwierć miliona odbiorców.

Podziękowania

Naszym gościom dziękujemy za czas, wiedzę i zaufanie. Jesteście niezwykli! Dla całego zespołu, który cierpliwie i zaangażowaniem udoskonalał proces promocji i obsługi webinarów. Specjalne podziękowanie dla wspaniałej doktor Magdaleny Kędzi z Estetic Med Kędzia, która miała dla nas cierpliwość podczas hybrydowego nagrania wywiadu. Szczególne podziękowania dla wszystkich uczestników i fanów w social mediach, dla których warto organizować webinary w branży medycznej.

Zapraszamy

Do zobaczenia w drugim sezonie, który startuje 15 września. Niebawem umieścimy informacje w naszych mediach.

Facebook – https://www.facebook.com/imagemed.marketingmedyczny/events/

LinkedIn – https://www.linkedin.com/company/marketingmedyczny/events